söndag 18 maj 2008

Fortsatt blogg eller inte ??

Jaha gubbar..........mina ambitioner i början var ju att lägga in ett inlägg varje dag, och det går väl sådär med den saken. Nu var det grymt länge sedan och det har hänt en hel del förstås.

Nu vacklar jag faktiskt mellan att lägga ner mitt bloggande eller inte. Det har varit kul att skiva och jag hoppas ni kommer att skratta gått åt era bravader när ni nu så småningom får dessa.
Jag vill fortsätta att skriva vad som händer men vet inte riktigt om detta är rätt forum. Egentligen skulle jag bara vilja skriva på min egen dator så att bara ni kan läsa det, för lite hämnad blir man allt. Alla saker vill och kan man inte skriva just här.
Men samtidigt så känner man lite press att skriva när man bloggar och man får det till att blir............(eller hur var det nu). Men risken är nog stor att det inte blir så mycket skrivande om jag bara skriver i min egen dator. Plus att mitt största farmor blir nog inte glad.

Men vi får väl se hur jag gör…..
Idag har jag och Malte varit på fotbollsträning och snar ska jag och Axel i väg på våran träning. Det räcker till men jag ska inte klaga för det är ju så kul.

Fortsättning följer………..

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja just det, farmor blir ledsen om jag inte får läsa på bloggen om era funderingar och hyss. Jag tycker att pappa är jätteduktig till att skriva om era bravader, så jag tycker att han ska fortsätta, för det blir en rolig läsning längre fram för er.
Många kramar från farmor.