torsdag 11 december 2008

Julspel och sjäjjakt

Jaha, i går var det Julfest med dig Axel. Du var med i ett julspel och du hade förstås valt att vara en av huvudrollerna (värdshusvärden). Du skötte dig förstås superb. En mäkta stolt pappa filmade och ska fixa in filmen här.

Hur går det för dig då Malte?
Jo, du har blivit jätteduktig på att läsa och skriva, det har tyvärr varit lite otyg på skolan i höst men jag älskar dig förstås ändå!!

Förra helgen var Mamma och pappa på kurs till Stockholm, och ni fick vara hos mormor och morfar. När vi hämtade er gick jag och eran morbror ut på mormors och morfars dator och skulle söka något. När vi sökte på google kom det upp lite ord som någon hade sökt på:

sjäjer
bröst
stora bröst
fula bröst
bh
trosa
snop
pile

Förstod omgående att det inte rörde sig om ord som mormor och morfar sökt på, så jag räknade rätt snabbt ut vem det kan ha varit....... Eftersom du Axel är tämligen ointresserad av sjäjer fattade jag vem jag skulle fråga. Och du Malte erkännde utan krusiduller.
Nu börjas det..........


Cliffhanger
Resan till Göteborg/skara
Stugan.......
Maltes skolbus
Mamma och pappas super miss.

Inga kommentarer: