onsdag 3 oktober 2007

Full fart framåt


Så där ja. Det här går ju riktigt bra. Så här tredje dagen i mitt nya liv vägde jag mig i morse och visst har det börjat att händ grejer. 0,4 kg inte mycket men ändå. Det var ju förändring jag ville ha. Tyvärr blev det åt fel håll så här i början 83.4 kg men men. Skulle nog inte ha tagit så mycket av den där gräddsåsen till lunchen i går. Men det är ju grymt gått till köttbullar. 11 st. faktiskt..........och 3 falukorvar.........och ganska rejält med mos. Men det är ju konstigt att det inte syntes på vågen att jag faktiskt åt lite morötter till........jaja det kanske visar sig till i morgon. Skulle förresten och träna i kväll men gymmet var faktiskt stängt. Det är sant........jag lovar............
Obs. bilden är ett fotomontage

/Steffe med storm steg mot 75 kg

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till! Glöm inte att det är genom trynet som suggan blir fet...
En som vet....Ha en trevlig helg! Luddwig

Steffe sa...

HEHE
Och som du vet Luddwig så har vi alldeles för stora trynen båda två !!