fredag 26 oktober 2007

Tillbaka till Verkligheten


Så där ja. Då var man ute ur studiebubblan igen. Jag tror jag skrev i något tidigare inlägg att mitt största problem med att ta upp studierna igen blir nog planeringen. Och när man läser på distans så är det liksom extra viktigt. Och trots min vetskap så satt jag där ändå sista veckorna med en trave böcker jag skulle ha läst för ett par veckor sen! visst är det fantastiskt. I går kom jag hem från Stockholm efter min andra träff. Hann nästan klart med allt (hann inte skriva om den sista boken).
Och vad händer nu när jag tittar ut från min kapsel? Jo där står ni, 20 större (känns det som) än när jag gick in. I dag uppträdde du Axel med en kompis på "Fire show". Ni sjöng Markoolio "jag orkar i inte mer" så den stolta pappan längst bak med kameran nästa grät. Vidare kan jag meddela att jag börjat fundera på att göra en Alex Schulman (sluta blogga). För jag säger som du sjöng i dag JAG ORKAR INTE MER. Men jag har några saker jag gärna vill skriva om så jag får uthärda ett tag till och suga på saken under tiden.
Tjock Steffes bantar blogg.
Efter mycket belönande för alla sidor i böcker och 4 dagar Hotelliv i Stockholm så har jag ingen kommentar........

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej steffe och tack för "daten" i stockholm!!!!!Hoppas din son sjunger bättre än dig dock, trodde ju att "I want to rock" skulle vara en kockren låt..haha!!
Vi får faktiskt träna lite på sången och ta revansch vid något framtida tillfälle :)
Lycka till med allt!!!!
Kram Linda

Anonym sa...

Hej lillebror!!
Äntligen är du tillbaka då kan du ju inte komma med en sådan kommentar att du ska sluta blogga??!! Nu får du allt hålla ut ett tag till. Kram syster

Steffe sa...

Hej Linda
Tack själv det var riktigt trevligt. Hehe måste du draq upp det där med sången..

Syster: ja jag får väl kämpa för din skull då!
Ha det gott.