söndag 28 oktober 2007

Mr bean & sport


Jaha gubbar, En riktigt myshelg börjar lida mot sitt slut. I går hade du Malte hockeyträning och sen åt vi en god middag. Kvällen avslutades sittandes och fläckvis liggandes i tv-soffan med godis och hela familjen såg Mr Bean. I morse hade du Axel hockeyträning. Du var inte speciellt sugen, utan sa att du hade ont i foten. Jag frågade om du ville sluta hockeyn och du vacklade lite fram och tillbaka. Men tillslut med lite stöd av mig beslöt vi att åka på träningen i dag och känna efter och sen ta ett beslut. Och det var nog det bästa som kunde hända för du var grymt bra vilket du själv kännde. Det första du sa när du kom till båset var "Jag har bestämt mig, jag slutar inte". KUL!

På tal om sport så avgörs fotbollsallsvenskan om en timme ungefär IFK Göteborg ligger i "vinnarhålet". Era kusiner har åkt hela vägen för att uppleva upplösningen live. Detta uppmärksammades av några tidningar där nere. Se http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=377636

Inga kommentarer: