söndag 4 november 2007

Flyttlasset har gått.


Så där ja. Då har vi installerat oss i Kåbdalis. I fredags var jag upp till Jörn och flyttade ner husvagn och förgård till parkeringen. I morse 05.00 lämnade jag hemmet för att förflytta hela vinterbohaget till vårat nya tillhåll. I torsdags grät du Axel igen för att vi skulle lämna Jörn, men när jag förklarade att om ni inte tycker det här är bra så finns ju Jörn alltid kvar så blev det lite bättre. Men det var på vippen mamma och pappa ändrade sig i sista sekund, vi gör ju det här mycket för er skull men då vill man ju att ni ska tycka det blir kul. Och visst knöt det sig i magen när man kom upp för att lämna denna härliga camping. Men när vi anlände till tomten och ni kom upp och fick se vad som väntade er så vände allt. Ni började direkt surra om att fara upp nästa helg, så detta kommer att bli kanon. De visade sig dessutom att två av grannarna hade barn och det var ju kul.
Just ja, då var det de där med cliffhanger'n. Ja vad ska man säga om nu någon på er skola skulle säga till er att min pappa är starkare än din så kan ni alltid kontra med att vår pappa är faktiskt årets kommuninnevånare! och i Tomelilla dessutom. Det är svår slaget!!!
http://www.pitea-tidningen.se/artikel.aspx?artid=82404&arkiv=False

Å tjock Steffes bantarblogg då?
Nu börjar jag på allvar i morgon!

Inga kommentarer: