måndag 12 november 2007

Visst finns det en god?? fe


Häromdagen när du hade feber och hostade som värst önskade jag att jag kunde byta plats med dig Axel. Och vips Så blev du frisk och pappa började insjukna. Så nog finns det en god fe eller en magisk ande någonstans (hmmmm).
I helgen har du Malte haft din första hockeycup. Du/ni var så otroligt duktiga och hade så roligt. Det blev en uddamåls förlust och en oavgjort. Farsdag har också passerat och Malte håller på med en farsdagspresent på "fritte" men den är inte riktigt färdig men jag får den nog idag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig käre bror!! Spännande med present.. dom som är tillverkade på fritte hör till de absolut finaste!! Kram syrran

Steffe sa...

Jag ska krya på mig! hoppas ni allihopa är friska och krya.
Ha det och hälsa alla. /lille bror.

Steffe sa...

Fick föresten presenten i dag. Det var tre teckningar. ska lägga ut dom