tisdag 15 januari 2008

100 inläggs jubileum


Detta är alltså mitt 100: e inlägg. Har funderat lite på hur och när ni ska få läsa detta. Min tanke var att ni skulle få tillgång till det jag skrivit den dag ni fyller 18 år. Men när ni nu kan börja läsa och söka på nätet lär ni ju hitta detta, och jag vill helst att ni ska läsa detta när ni blir lite äldre och kanske fått egna barn. Har en liten tanke att om jag orkar så skriver jag 365 inlägg stänger bloggen och sen får ni den som en års-kalender när ni fyllt 18 år, så att ni endast kan läsa och begrunda ett inlägg per dag i ett år. En annan tanke var att ni ska få det den dagen jag dör. Men vi får se hur jag gör. Är det nu som alt. 1 så har ni alltså fyllt 18 år för 100 dagar sen, kanske fått ett körkort och går på gymnasiet. Kanske skaffat tjej va vet jag?
Jaja, hoppas ni har det bra i alla fall och sitter ni just nu framför datorn och läser detta hemma vill jag att ni ger pappa en kram under dagen.
Skulle det vara som alt. 2 så har ni alltså förlorat pappa för hundra dagar sen. Då vill jag bara önska er ett lyckligt liv och säga att ni verkligen är det bästa som hänt mig och att ni alltid gjort mig glad och tack för alla trevliga stunder vi haft tillsammans och ta väl hand om eran bror och mor. Sen så ses vi snart igen. Älskar er........

Inga kommentarer: