tisdag 8 januari 2008

Dubbel utskällning


Välkommen in i 2008 grabbar. Det blir långt mellan inläggen, men just nu går pappas liv i typ 200 knyck. Men jag ska skärpa mig. Jag lovar att sammanfatta 2007 inom de närmaste dagarna. Kan väl bara kort berätta att du Malte har skällt ut mig 2 ggr. idag. Först på hockeyträningen, för att jag hejade på andra laget när ni spelade 2 mål (fast jag hejade ju förstås på ert också). Jag förklarade att tränarna måste heja på alla spelarna. Sen när vi kom hem tjafsade vi kring kvällsfikat och det slutade med kvällens andra utskällning. Denna gången uppmanade du mig att börja en lärarskola där man lär sig hur man ska ta hand om sina barn. Nu försökte jag på så pedagogiskt sätt som det nu går att förklara att det inte finns några skolor där föräldrar får lära sig att barnen alltid har rätt.
Åsså har ju pappas nya liv börjat (igen).

Bilden "Kåbban" 2008-01-03

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.