måndag 9 juli 2007

Bara regn hos mig


Efter en sömnlös natt har dagen gått till att göra precis ingenting. Mitt samvete är ungefär lika dåligt som vädret Detta hade varit en perfekt dag till att göra allt som skulle behövas göras här inne. Men dagen bara gick och inget vettigt har hänt för mig.

Malte blev hämtade av farmor och fick vara där med minsta kusinen. Axel har lekt med en granne hela dagen och mamma har varit och jobbat en sväng nu på kvällen. Själv har jag gått och dragit fötterna och tänkt på allt som skulle behövas göras och sen var jag faktiskt och köpte lite virke och dräneringsrör.

Dagens behållning blev kvällsfikat milkshake från mc-donalds. Och Maltes uttalande när han pratat med lillkusinen i telefon och han säger att dom skulle komma om det inte var för ovädrat. (för mycket oväder)

Som avslutning på dagen la vi grabbar oss alla i mamma och pappas säng och såg Vintergatan.

Nu ska vi ladda batterierna och sikta på en trevligare dag i morgon.

Inga kommentarer: