fredag 6 juli 2007

Vem läser detta just nu ?

Jag låg och läste ur min blogg för dig Axel häromdagen och tänkte om ni kommer att läsa den någon gång i framtiden(jag sparar den på datorn). Tänk om ni läser just detta nån gång när jag sitter på hemmet eller kanske ligger en meter under jorden....det vore rätt häftigt. Om ni nu gör det just nu vill jag passa på och tacka för allt ni givit mig och jag hoppas ni är goda vänner och tar väl hand om varandra.
Det kan ju till och med vara så att mina barnbarn läser detta någon gång. Ännu häftigare! Jag vet ju idag inte vem ni är, om ni nu finns men till er vill jag bara säga att om era pappor säger att dom bara var snälla lugna och alltid lyssnade på sina föräldrar så kan jag här dementera det.
Någon kanske hittar denna blogg om typ 300 år i någon släktforskning eller nåt. coolt. Till er vill jag bara säga Grattis ni har hittat farfars farfars fars blogg. Hehe
Nu ska vi börja åka och till veckan har jag lovat dig Axel att gästblogga.

Inga kommentarer: