tisdag 25 september 2007

Malte vår älsklings filosof


Ja du Malte. Du har haft mycket funderingar kring Sigge dessa dagar. Här om dagen undrade du om Sigge kommer att bli en räv när han blir stor. Fast det blir han nog inte och det tyckte du var bra. Sedan på kvällen ropade du och sa att du trodde Sigge var hungrig för det kurrade så mycket i hans mage. Och då låg Sigge där och spann så vackert. En kväll förra veckan bad jag er göra erat eget kvällsfika. När jag sedan kom till köket hittade jag vår lilla gottegris (du igen Malte) Tuggandes på sin egen macka. Vilken ni ser på bilden. Polarkaka med en kaka på hmm..... Fast du älskar ju båda så varför inte?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag beställer omgående en Malte-macka såg väldans gott ut!!=)
Vilken härlig komentar om att Sigge säkert var hungrig *s*
Krama på alla från mig/Mona
Ps. Visst Rufus är också gullig men han är ingen katt...Ds.

Anonym sa...

Alltså, du erbjöd dem ju att göra sin egen kvällsmacka:)) Hur den ser ut och vad den har på sig kanske du inte sa så mycket om:)) Kloka barn!!!

Steffe sa...

Syster: Japp ser du inte lite likheter med farfar?

Maria: Ja han fick ett uppdrag och löste det med bravur.